PhilosophyIs Sport Meaningless?
Where does the cliché of the dumb athlete come from? Is cycling essentially futile? For this episode on intelligence and the meaning of sport, Raphaël Enthoven talks with Guillaume Martin, cyclist and philosopher, as well as Chantal Jouanno, former Minister of Sports.