PhilosophyEcology: The Enemy of Progress?
The pandemic saw us press pause on consumption and carbon emissions, and many ecologists celebrated the fact that the planet was being given a much-needed break.Raphaël Enthoven talks with the philosopher Dominique Bourg and the journalist Ferghane Azihari about being green in the modern world.