Philosophy
The mask is both a symbol of altruism and civicism, and of personal liberty curtailed. Raphaël Enthoven explores its many paradoxes with the philosophy researcher Elsa Novelli and the Secretary of State Sophie Cluzel in charge of People with Disabilities.