PhilosophyOutrage!
Why, in the era of twitter and other social media, do we get angry so often? Why are we outraged by events in the world today? Raphaël Enthoven debates the notion of outrage with professor Laurent de Sutter and Cécile Duflot, director of Oxfam France.