Philosophy
What should we do when there is a shortage of hospital beds due to the COVID-19 health crisis? Should older patients, more at risk, be prioritised? Can we justify coronavirus lockdowns which save older citizens’ lives while ruining the economic prospects of the younger generation? Raphaël Enthoven explores the moral dilemmas of today’s world.