ARTE ReportageBrazil: Football Supporters and Political Activists
With the coronavirus pandemic claiming 100,000 lives in Brazil, president Bolsonaro is facing increasing criticism. Football supporters are becoming more politically active with many taking part in anti-fascist groups.