Mozart at the Hotel Sully (Paris)With the Paris Chamber Orchestra
The Paris Chamber Orchestra joined by the German pianist and conductor Lars Vogt invite you to an evening of Mozart from the gardens and courtyard of the Hôtel de Sully in Paris.