Paulo Coelho, Alchemist of the Pyrenees
Mysterious and wild landscapes stretch across the Jura. There are green plateaus and deep valleys with water running through them. It's in this are that Gustave Courbet grew up. The brilliant painter developed a unique pictorial technique here, depicting scenes from everyday life.