Petit ami parfaitThe Diary of a GP
Jean-Paul, a GP in the Paris suburbs, is preparing to retire. His young successor, Thomas, is taking on patients that Jean-Paul had been caring for for many years. In France, shortages of GPs have resulted in medical deserts, and because of this, Jean-Paul has to see up to forty patients a day. Many of his patients fear his departure, feeling that they won't be able to find another doctor who cares as much he does.