Women's Boxing in Jordan
In Jordan some women are breaking with tradition and getting into the ring. Boxing represents a breath of fresh air for women in this conservative country and a vital form of self-defence. Featherweight champion Reem al-Shammary is aiming to qualify for the Olympic Games.