Hong Kong: The Last StandARTE Reportage
Hong Kong's youth are locked in a David and Goliath struggle with Beijing. They demand democracy; mainland China is cracking down. Hong Kong's new security law imposed by President Xi criminalises "secession, sedition, subversion and terrorism". In one stroke, the pro-democracy movement has become illegal, and the one country two systems principle is in tatters.