Foo Fighters
The child-star of the Cosby Show, Raven-Symoné signed her first contract by the age of five. In 1993, Raven-Symoné came out with the hit song That's What Little Girls Are Made Of, featuring Miss Elliott - but in the music video, Missy was replaced by an actress. Missy didn't look the part. That was devastating to her... but it didn't stop her rise and rise.