Foo Fighters
In 2017, Justin Bieber attended the Hillsong Church conference with his pal Carl Lentz, the star pastor of this powerful evangelical church. Thanks to him, and after going through an existential crisis, the pop star said he was finally saved. But their close relationship wasn't to last...