TAPEDaft Punk
January 20, 1997. Daft Punk released Homework and began their conquest of the planet. But Inrockuptibles music critic Christophe Conte was scathing. 24 years, 6 grammys and 11 million albums sold later, he's had to eat his words. Daft Punk's victory begs the question: what if everything the journalist hated about them was precisely what made the band so successful?