Foo Fighters
At first glance, nothing connects Lil Wayne to Donald Trump: one is an African-American rapper from the poor neighborhoods of New Orleans, the other a rich white heir turned President of the United States. And yet without Donald Trump, Lil Wayne could have gone to prison for up to a decade. TAPE tells you all about this surprising relationship.