Foo Fighters
July 4, 2020. To pay tribute to the doctors on the frontlines of COVID-19, the Japanese consul in New York, Kanji Yamanouchi, performed a Jimi Hendrix-style rendition of the American national anthem. 50 years after his death, the artist has become the patron saint of all apprentice guitarists in the world.