ARTE ReportageIsrael: The Shorts Rebellion
Israeli school girls are protesting at school dress code rules which they say are unfair. Why can boys wear shorts when girls aren't allowed? 13-year-old Kai is one of the leaders of the movement protesting at the school gates.