Winter fun in Oslo
Winter in Norway means enjoying the snow rather than complaining about the cold – and even for those living in the capital city Oslo, it's still only a half-hour train ride to the mountains from the city centre. With an outdoor lifestyle that’s affordable and accessible all year round, and designed to include all the family, Norwegians make the most of their extreme winters.