Pasta Basta - Eat pasta, save energy
Pasta is a staple food for Italians, but cooking it requires large amounts of gas and electricity. With the global energy crisis looming overhead, these aficionados are changing their preparation techniques to try and save energy. But will the quality of their beloved carb suffer as a result?