Bad Starts and Bright Futures37 Degrees
This programme by German channel ZDF is part of The European Collection, a joint initiative of European public media (ARD, ARTE, France Télévisions, SSR SRG and ZDF), coordinated by ARTE and supported by the Creative Europe - MEDIA programme.