Esther's GhostsGirls’ Stories
Seventeen-year-old Esther lives in a town on the border between the Central African Republic and the Democratic Republic of Congo. When Esther was seven years old, her family was attacked by Congolese mercenaries. Documentary filmmaker Heidi Specogna paints a sensitive picture of a young woman whose story reflects the trauma of an entire country.