Hard Life – I went to jail for smoking weed
Dennis spent two weeks in a juvenile detention centre in Düsseldorf for possession and use of cannabis. He is 18 years old, grew up without his biological parents and has already had several run-ins with the law, mainly for smoking joints. If he doesn’t stop now, he will risk missing out on his professional life. So he’s sticking it out.