Hard Life – I have a degree but I’m broke
Jana is 26 and got her bachelor’s degree a year ago. Having worked odd jobs all throughout her studies, she thought that things would get easier once she graduated. But she is finding it difficult to get a job that corresponds to her studies. And coming from a working-class family, she doesn’t have a financial safety net to fall back on.