Hard Life – I fought my way out of poverty
Cihad works tirelessly as his family’s sole breadwinner. His parents, Kurdish political refugees, set up a business in Germany once they had settled. But it eventually went bankrupt. Today, thanks to Cihad, the family is financially secure. Now the young man is focussing on his next big dream: to become a professional kickboxer. And he’s getting ready for his first big fight.