Rebels: I rebel, therefore I amThe power of protest art
These artists rebel in public spaces and bring hot-button issues to the streets. They draw attention through their provocative and sometimes embarrassing performances. The “Centre for Political Beauty”, “PENG Collective” and “Radical Daughters” see political art as an important driver for change.