Rebels: I rebel, therefore I amThe power of comedy
These comedians address the burning issues of our time on stage, but also take a stand against injustice. Discover the power of comedy with Enissa Amani, Shahak Shapira, Nico Semsrott and Mortiz Neumeier in Germany.