Street & Urban ArtGraffiti: A spray-painted rebellion?
Graffiti has become an integral part of our cities. We see it everywhere. Its capacity to confront the public on a mass scale make its unique. For graffiti artists, it’s all about tagging their names wherever possible, alone or in a team. To succeed, they have to be quick and original, but also develop their own wild and illegal personal style.