Poland - Living in a micro-flat
“When I sneeze, my neighbour says ‘bless you’,” Patrycia Łepkowska laughs. The 23-year-old student lives in a micro-apartment in Warsaw’s “Hong Kong” housing estate. Many of the tiny flats in this high-rise are dark and expensive. But for most tenants, there is no other alternative. This is what it’s like to live in a micro-flat.