Hard Life – I dream of a career as a rapper
It’s not always easy to escape the setting we’re born into. It definitely wasn’t easy for Mikael, AKA Doctor Rafiq, who expresses the precarity of his situation through his lyrics. His dream is to one day become a successful rapper, rather than spend his time hanging in the park with his friends.