Hard Life – I work in the middle of the ghetto
Mustafa is 28 years old and grew up in the Ratingen-West district in Düsseldorf, his “hood”. It’s an area with high unemployment rates and is home to people from many different nationalities, both a melting pot and socially deprived. Mustafa now runs a kiosk in the middle of the district, on Berliner Platz. Between high-rises, friendships and poverty, we discover his life.