Hard Life – I box to make my family proud
Anas is a professional boxer. He lives in a neighbourhood riddled by drugs and petty crime, in the German city of Aachen. Boxing is not only his passion, it’s what he wants to make a living from. It’s a double-edged struggle, both athletically and financially. And then there’s his family, who he wants to make proud.