Politicians Under Siege
There's been an uptick in violence against politicians in recent years. In Germany, local politicians bear the brunt of it. Aggressive speeches by the AfD have made things worse. But for some members of the public, angry words quickly turn into angry fists...
This programme by German channel WDR is part of the European Collection, a joint initiative of European public media (ARD, ARTE, France Télévisions, SSR SRG and ZDF), coordinated by ARTE.