Inclusive Romance (1/4)
Jill, 22, has Down's syndrome. But she won't let that stand in the way of true love. She turns to a charity that matches people up with disabilities, and they organise a meeting for her with Felix. If, at first, Jill seems disappointed that Felix does not look like her idol, Pietro Lombardi, the date ends up going well all the same.
This programme by German channel WDR is part of the European Collection, a joint initiative of European public media (ARD, ARTE, France Télévisions, SSR SRG and ZDF), coordinated by ARTE.