In my headNahomy and post-traumatic stress
Nahomy is a survivor of the 2015 Paris attacks. After experiencing the horror that took place at the Bataclan concert hall that November night, she began having post-traumatic stress symptoms. Nightmares, sudden loud noises and paranoia took over. To cope with her trauma, she left Paris behind in search of greener pastures.