In my headElia and school anxiety
Elia’s anxiety got so bad that she had panic attacks when approaching her school. She would do anything to stay home. It took a long time for her phobia to be understood, and for her to establish a healthy dialogue with her parents. The 15-year-old no longer attends school, and has found a sense of relief in horse riding.