In my headBenjamin and OCD
Benjamin has suffered from obsessive-compulsive disorder, or OCD, since he was a young boy. His obsessive, distressing thoughts and compulsive actions led him to be mocked by others at school. But he has since come a long way, thanks to therapy and tennis.