My job at McDonald’s
Thousands of young people join McDonald’s “big family” of employees each year, which the company claims has led it to become France’s leading recruiter. But from behind the scenes of its kitchens, the veil is being lifted. Employees are starting to speak out about the deplorable working conditions, high pressure environment and impossible targets they face.