In my headPascal Papé and depression
In the world of rugby, weakness doesn’t exist. Pascal Papé, captain of the French nation team, explains how that concept fell apart the day he suffered a serious injury. All the pains of his past came flowing back to him, which brought him to attempt suicide. To heal his wounds, Papé found solace in writing.