In my headQuentin and social media addiction
Quentin used to be extremely addicted to his smartphone. He would spend up to 10 hours a day scrolling through social media, his brain completely shut off. Luckily, he was able to break his bad habit, even though as a YouTuber, social media is an essential part of the job.