In my headMélina and bulimia
For 15 years, Mélina devoted every moment she spent alone to binge eating. She would buy kilos of food and ate until she reached her limit, then vomit. It was a way for her to purge her malaise. In the end, it was writing about her illness that allowed her to overcome it.