In my headLudivine and confinement-related borderline personality disorder
Attending online classes all day long with four walls as a backdrop is already a claustrophobic situation to find yourself in. Ludivine struggled immensely during the Covid-19 lockdowns imposed by the French government and was eventually diagnosed with borderline personality disorder. Between panic attacks and dissociation, she is slowly picking herself up thanks to her psychiatrist.