In my headHugues and post-traumatic stress disorder
At 22, Hugues never expected to find himself in intensive care with a severe case of Covid-19. Once back home, the experience haunted him in his dreams and he began to have visions. As a result, Hugues suffers from post-traumatic stress disorder.