In my headJustine and eco-anxiety
After years of making sacrificial efforts to curb climate change, Justine experienced what she called a “hummingbird burnout”. Faced with the overwhelming decline of our natural world, she says her commitments as an individual suddenly felt futile. To find peace in her activism and tame her eco-anxiety, she wrote a book and now grows plants.