Equals!Sandra Forgues
Sandra went from Olympic champion in 1996 to boss of an IT company in 2021. For decades, she was uncomfortable in her own skin. But at age 45, she dared to break free from the gaze of others and accepted her identity as a trans woman. Today, she is living proof that it’s never too late to become who we always knew we were.