PrisonsVincent and alternative sentences
Vincent avoided prison by the skin of his teeth. After several arrests, the life of this fragile and impressionable young man changed thanks to community service. Meanwhile in Créteil, a Parisian suburb, staff from the Prison Integration and Probation Service provide support to formerly incarcerated people and those serving alternative sentences.