PrisonsCyril and the mental health unit
Cyril is only 32 and has already been incarcerated eight times. He spent his last sentence in a special unit for people with mental health issues. His experience sheds a light on how the prison population with specific psychological needs are treated. Cameras follow Dr. Luc’s team at the Aix Luynes prison in France.