PrisonsAurélie and the women's ward
Nothing prepared Aurélie for prison. When she was locked up at the tender age of 17, the shock was visceral. As the months and years went by, she began to realise that incarceration for women is sometimes much harder than for men. This is what a day in the life of a woman imprisoned in the Bapaume detention centre in northern France looks like.