PrisonsJul and the juvenile ward
At 15, Jul was incarcerated for the first time in the Fleury-Mérogis juvenile detention centre in France. Since then, he has been in and out of prison. In the juvenile ward of the Avignon Le Pontet prison, educations from the Juvenile Protection Service Directorate (DPJJ) talk to a 17-year-old who is about to get out.