Our Glaciers
Glaciers have a direct impact on the state of our climate. But just like the Argentière glacier in France, many risk disappearing due to global heating. In Peru and Austria, glaciologists are taking action to protect these icy giants, while scientists across the globe work around the clock to find innovative solutions.