Water Wars
In the summer of 2021, a third of all French departments were forced to impose restrictions on water usage. It's the first time the country has experienced conflicts brought on by the scarcity of this precious resource. Meanwhile, researchers like Emma Haziza are battling to find solutions for the preservation of water sources.